
Το φάκελο «Αλίκη Βουγιουκλάκη» άνοιξε τις τελευταίες μέρες η Σεμίνα Διγενή με δημοσιογραφικά ντοκουμέντα του παρελθόντος και ποικίλα αναπάντητα ερωτήματα.
Διαβάζοντας απόσπασμα του άρθρου της στο προσωπικό της site η δημοσιογράφος αναφέρει μεταξύ άλλων:
«Στους δυο μήνες που έλειψε από το σπίτι, το καράβι έμενε ακυβέρνητο.
Έξω από την πόρτα του δωματίου στο νοσοκομείο, τα μισά κοράκια φτιάχνουν λίστες καλεσμένων για την κηδεία και τα υπόλοιπα κοράκια στην Στησιχόρου στήνουν χορό. Μακάβριο και χυδαίο, πιο πολύ κι από τον χορό του Θανάτου.
Η Αλίκη, χλωμή και αδύναμη στο κρεβάτι του δωματίου, ελπίζει ότι θα επιστρέψει γρήγορα στο Θεολόγο, να ξεκουραστεί.
Λέγεται πως το πρώτο βράδυ του δημοσίου προσκυνήματος στη Μητρόπολη, το ασανσέρ της Στησιχόρου, ανεβοκατέβαινε μανιωδώς. Μέσα σε αυτό, κάποιες φορές, υπήρχαν μαύρες σακούλες σκουπιδιών με ασημικά. Ο επαναλαμβανόμενος θόρυβος μέσα στη νύχτα, ξυπνάει τους ιδιοκτήτες των κάτω ορόφων.
Αμέτρητες σακούλες με ρούχα, προσωπικά αντικείμενα, κασέτες και φωτογραφίες, που δεν θα πρεπε να παραπέσουν.
Ήδη ήταν γνωστό, ότι διάφοροι, έχωναν στις ιδιωτικές επισκέψεις στις τσάντες τους, ασημένια μαχαιροπήρουνα και πολύτιμα μικροαντικείμενα, που της άρεσε να φέρνει από το εξωτερικό».
Αναφέρεται μεταξύ άλλων και σε όσα πιστοποιούν τη «λεηλασία» στην ιστορία και το θρύλο που ακούει στο όνομα «Αλίκη Βουγιουκλάκη»:
«Η πώληση του εξαιρετικού πίνακα του Σπύρου Βασιλείου «Η λάμπα της Αλίκης» από το σπίτι της οδού Στησιχόρου 3 ( με άγνωστη την τύχη των υπόλοιπων έργων τέχνης της συλλογής της) , η πώληση πριν από μερικές μέρες από καρότσι στο Μοναστηράκι, αντιγραφής σε dvd της αγγλόφωνης «χαμένης» ταινίας της Αλίκης Βουγιουκλάκη «ALIKI», έναντι 50 ευρώ, αλλά και η απουσία του Αντώνη και Τάκη Βουγιουκλάκη από την έκθεση κοστουμιών της Αλίκης Βουγιουκλάκη, στην Αθηναίδα, είναι μερικά μόνο από τα γεγονότα, που τεκμηριώνουν ότι η ζωή και η τέχνη της Αλίκης Βουγιουκλάκη, έχουν κατασπαραχθεί».
Τέλος σε άλλο άρθρο της η Σεμίνα απευθύνεται στον Γιάννη Παπαμιχαήλ και με αφορμή την προ μηνών συνέντευξη του στην Τατιάνα Στεφανίδου διερωτάται...
«Μήπως όμως, θα ήταν καλύτερα, αντί να κάνει ''δηλώσεις'' και ''καταθέσεις ψυχής'', εξυπηρετώντας μεσημεριανές τηλεθεάσεις, να σκεφθεί, ότι έχει έλθει η ώρα, ν αποκαλύψει τα πραγματικά στοιχεία, τα σκοτεινά πρόσωπα και τα δραματικά γεγονότα, που συνθέτουν τον επίλογο της βιογραφίας του πιο τραυματικού διάσημου σπιτιού της Αθήνας, του πιο λαμπρού αστεριού της Ελλάδας;»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.