Megan Fox for Armani 3
Για μία ακόμα φορά εκπλήσσει με τη συμπεριφορά της η γνωστή προκλητική ηθοποιός, Megan Fox. Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιεύματα, αρραβωνιάστηκε και πάλι τον on-off σύντροφό της, Brian Austin Green, κατά τη διάρκεια ρομαντικών διακοπών τους στη Χαβάη. Η 24χρονη ηθοποιός δέχτηκε με χαρά την πρόταση γάμου που της έκανε ο 36χρονος σύντροφός της, παρότι ο πρώτος τους αρραβώνας είχε λήξει άδοξα τον Φεβρουάριο του 2009, αλλά τα ξαναβρήκαν μετά από λίγους μήνες. Δυστυχώς, επάνω στον ενθουσιασμό του, το ερωτευμένο ζευγάρι έχασε το δαχτυλίδι στην άμμο, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές! Η πρόταση έγινε στην παραλία του ξενοδοχείου «Four Seasons Hualalai hotel» στο Big Island της Χαβάης. Να σημειώσουμε ότι το ζευγάρι έχει σχέση από το 2004!
Λίγες μέρες αργότερα, βέβαια, η σέξι ηθοποιός εκδήλωσε την αγάπη και τον θαυμασμό της για έναν άλλο άντρα, για χάρη του οποίου έκανε μέχρι και ένα ακόμα τατουάζ: τον Mickey Rourke! Η Megan συμπρωταγωνιστεί μαζί του στην ταινία Passion Play και σε συνέντευξή της μίλησε για εκείνον με λατρεία! "Έκανα ένα τατουάζ που κατά κάποιο τρόπο είναι προς τιμήν του. Είναι στα πλευρά μου. Δεν ξέρω αν έχει φωτογραφηθεί ακόμα, αλλά σίγουρα θα αποκαλυφθεί σύντομα. Απλά τον αγαπάω μέχρι θανάτου και τον θεωρώ πολύ σπουδαίο", δήλωσε για τον 57χρονο σταρ που έχει σχέση με το μοντέλο Anastassija Makarenko. Μάλιστα, του πρότεινε να κάνει οικογένεια μαζί της, καθώς θεωρεί ότι θα γίνει σπουδαίος πατέρας.
Σχετικά με τα τατουάζ, η Megan έχει δηλώσει: "Έχω 8 τατουάζ. Όλοι μου οι σύντροφοι πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα. Αν δεν έχουν τους αναγκάζω να κάνουν το όνομά μου ή το πρόσωπό μου στο σώμα τους!"