Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Ο ψεύτικος ξυλοδαρμός της Βάνας Μπάρμπα

Όσο έντονη ήταν η σχέση της Βάνας Μπάρμπα με τον Νίκο Τσικλακίδη, άλλο τόσο έντονος φαίνεται πως είναι ο επεισοδιακός χωρισμός τους...
Το Σάββατο, η εφημερίδα Real News ανέφερε σε δημοσίευμά της ότι η Βάνα Μπάρμπα κατέθεσε μήνυση εναντίον του πρώην συντρόφου της Ν. Τσικλακίδη για ξυλοδαρμό και ότι η γνωστή ηθοποιός βρέθηκε και στο νοσοκομείο. Συγκεκριμένα, το ρεπορτάζ ανέφερε ότι η ηθοποιός βρέθηκε στο νοσοκομείο, μετά από άγριο καυγά που είχε με τον πρώην σύντροφό της. Το πρώην ζευγάρι καυγάδισε έντονα, με αποτέλεσμα ο Νίκος Τσικλακίδης να χειροδικήσει εναντίον της. Ο πρώτος άνθρωπος που έμαθε για τον άγριο καυγά ήταν ο δικηγόρος της ηθοποιού, κ. Νίκος Αγαπηνός. Ο δικηγόρος φέρεται να δήλωσε ότι "υπάρχει μια μηνυτήρια αναφορά που έγινε από την κ. Μπάρμπα και αφορά καθαρά θέμα προστασίας της ακεραιότητάς της. Η κ. Μπάρμπα δεν επιθυμεί τίποτα άλλο πέραν αυτού… εννοείται έχει διακόψει τις σχέσεις της με τον άνθρωπο αυτό".
Την επόμενη μέρα η ίδια η Βάνα εμφανίστηκε στην εκπομπή TV Weekend και διέψευσε κατηγορηματικά τα όσα ανέφερε το δημοσίευμα. Συγκεκριμένα, ανέφερε, "ποτέ δεν υπήρξε ξυλοδαρμός. Προφανώς έγινε ένα λάθος, αλλά δε γίνεται ένα λάθος να μας εκθέτει. Έχουμε οικογένειες, είναι τραγικό αυτό που γίνεται".
Η ίδια τόνισε ότι όπως κάθε ζευγάρι, έτσι κι αυτή με τον πρώην, πλέον, σύντροφό της αποφάσισαν να χωρίσουν πολιτισμένα και αγαπημένα και τόνισε ότι δεν καταλαβαίνει από που προέκυψε όλη αυτή η παραφιλολογία(!). Επίσης, πρόσθεσε, "με είδατε στα Playmate. Σας φάνηκα να έχω χτυπηθεί; Σαφώς πέρασα μια δύσκολη στιγμή, εγώ και ο σύντροφός μου χωρίσαμε πολιτισμένα. Δύο άνθρωποι που έχουν αγαπηθεί αποφασίζουν να μην είναι μαζί. Από εκεί και πέρα όμως γιατί όλο αυτό;".
Στη συνέχεια της κουβέντας από μόνη της η κα Μπάρμπα έδωσε την απάντηση για το από που ξεκίνησε η "παραφιλολογία". Όπως παραδέχθηκε, πάνω στη φόρτισή της, ζήτησε από τον δικηγόρο της, τον κ. Αγαπηνό, επειδή είχε τσακωθεί με τον πρώην σύντροφό της, να έχει μια ασφάλεια. Επισημαίνει, όμως, ότι "αυτό ήταν μια υπερβολική αντίδραση δική μου. Εγώ ζήτησα από το δικηγόρο μου να είμαι λίγο προστατευμένη, χωρίς να μου έχει συμβεί τίποτα και σας παρακαλώ να τελειώνει αυτή η ιστορία γιατί πραγματικά μας θίγει".
Όσο για μηνυτήρια αναφορά; Ούτε κι αυτή υπήρξε, σύμφωνα με την Βάνα Μπάρμπα. "Είχα ζητήσει από το δικηγόρο μου, για να μη γίνονται πισωγυρίσματα στη σχέση, να’ χω μια ασφάλεια. Ήταν μια δική μου παρορμητική στιγμή, αλλά από μια τέτοια στιγμή να μιλάμε για ξυλοδαρμό; Το παιδί μου αν το ακούσει τι θα γίνει; Είμαι σε δύσκολη θέση και είμαι πραγματικά στενοχωρημένη", είπε η ηθοποιός.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.